Niet zelf mijn telefoon opnemen? EuroPAC Telefooncentrale handelt als mijn persoonlijke receptioniste!

Als ZZPer blijf ik altijd bereikbaar.

Sinds kort werk ik als ZZPer. Ik ben consultant en werk vaak bij diverse opdrachtgevers of ik ben bij een klant in bespreking. Ik vind het dan niet wenselijk dat ik wordt gestoord tijdens mijn werk voor andere opdrachtgevers. Toch wil ik op een professionele manier voor al mijn andere (potentiele) opdrachtgevers bereikbaar zijn. Ik schakel dan mijn telefoon door naar EuroPAC Telefooncentrale, waar men mijn telefoon aanneemt met mijn bedrijfsnaam en een terugbelafspraak voor mij maakt die men mij per email toestuurt. In echt dringende gevallen weet men mij direct te bereiken.  Dat komt heel professioneel over! Vanaf het moment dat ik mijn  telefoon doorschakel kan ik mij volledig bezighouden met de werkzaamheden voor die ene klant waar ik op dat moment voor werk terwijl ik weet dat al mijn overige contacten mij toch goed kunnen bereiken. Het geeft mij een goed gevoel dat ik geen enkel contact hoef te missen. Ook als ik een weekje op vakantie ben blijf ik nog bereikbaar!

Terug naar cases