Bij een middelgrote gemeente in Brabant hoeven ze bij calamiteiten niet wakker te liggen! Bij EuroPAC Telefooncentrale komen alle meldingen binnen.

Goede afhandeling van problemen bij calamiteiten zonder uw medewerkers buiten kantoortijd te belasten.

Het gebeurt niet vaak dat er zich een groot probleem voordoet, maar als er iets gebeurt is het fijn samen te werken met een partij die snel kan opschalen. Afgelopen najaar werden we plotsklaps geconfronteerd met het omwaaien van meerdere grote bomen tijdens een grote najaarsstorm. De doorgaande weg werd afgesloten omdat een oude eik die het had begeven boven op een auto was gevallen en op meerdere andere plaatsen blokkeerden grote takken de openbare weg. Ook was er een grote tak op de spoorlijn terechtgekomen. Tientallen inwoners maakte melding van situaties in hun straat of buurt maar gelukkig werden al die telefoontjes goed opgevangen door EuroPAC Telefooncentrale, waar men wel de capaciteit heeft om op professionele wijze alle telefoontjes bij dit soort calamiteiten te beantwoorden en alle hulpdiensten en autoriteiten van goede informatie te voorzien. Zo konden onze eigen medewerkers zich concentreren op de belangrijkste problemen terwijl de medewerkers van EuroPAC Telefooncentrale de bulk van de telefoontjes afhandelde. Hierdoor kon ook een dergelijke calamiteit toch tot volle tevredenheid van alle betrokken partijen in goede banen worden geleid.

Terug naar cases