Onze werkwijze

Europac voldoet aan al uw wensen.

De bereikbaarheidsdienst van EuroPAC Telefooncentrale voldoet aan al uw wensen. Onze medewerkers beantwoorden de telefoon met uw bedrijfsnaam. Vervolgens wordt uw klant te woord gestaan in de stijl van uw organisatie. Onze medewerkers geven antwoord op vragen, noteren boodschappen en/of bestellingen of coördineren storingsmeldingen naar uw servicemonteurs. Vooraf bespreken we welke meldingen dringend zijn en welke niet. Zo kunnen wij filteren op urgentie en worden uw medewerkers niet onnodig belast. Ook wanneer u andere specifieke wensen heeft, geven wij daar graag invulling aan.

Door onze specifieke werkwijze en onze eigen ontwikkelde programma’s zijn wij in staat om onze diensten binnen één dag bij u aan te sluiten. Afhankelijk van uw vraag zullen wij alle gegevens binnen onze programmatuur verwerken, zodat er direct gewenste acties uitgevoerd kunnen worden. Zo kunt u weer snel aan de slag!