faq

Heeft u een andere vraag of wenst u advies? Neem contact met ons op!

Wij hebben de meestgestelde vragen voor u op een rij gezet. Heeft u een andere vraag of wenst u advies? Neem contact met ons op!

Kan ik gedurende mijn vakantieperiode gebruik maken van jullie dienstverlening?
Ja, hiervoor hebben wij speciaal het pakket vakantie bereikbaarheid voor u samengesteld. 

Ik wil alleen gebruik maken van diensten in het weekend. Kan dat?
Ja, wanneer u alleen in het weekend gebruik wilt maken van onze diensten, past het pakket weekend bereikbaarheid perfect bij u. 

Hoeveel meldingen kunnen er behandeld worden? 
Wij vinden het belangrijk om u volledig van dienst te zijn. Daarom geldt voor ieder pakket dat wij niet met een maximum van meldingen werken. 

Hoe worden de tarieven opgebouwd?
Wij streven naar eenvoud en daarom worden onze tarieven op maat met u berekend. Zo is voor u direct duidelijk wat de maandelijkse investering is.

Wordt elk gesprek per minuut berekend?
Onze belangrijkste taak is u ontzorgen in telefonische bereikbaarheid. Vandaar dat wij ervoor kiezen om het aantal meldingen met bijbehorende actie te registreren. Zo is er geen onnodige administratieve werkdruk en houden we meer tijd over om te doen waar we goed in zijn, telefonische bereikbaarheid voor u! 
Op welke wijze kunt u zien dat er voor onze organisatie wordt gebeld?
U krijgt als klant een eigen telefoonnummer toegewezen waarna u deze naar ons kunt doorschakelen. 

Hoeveel lijnen kunnen er gelijktijdig verwerkt worden?
In de basis gaan wij uit van drie inkomende lijnen voor uw organisatie. Wanneer u meer dan drie lijnen wenst, kunnen deze besproken worden.